محل تبلیغات شما
در قرن بیست و یکم جهانی شدن واقعیتی است ملموس و هر جامعه‌ای که خواهان رفاه شهروندانش باشد چاره‌ای ندارد جز اینکه خود را با این جریان نیرو‌مند سازگار کند. یک عامل اصلی در تغییرات شهری، افزایش ارتباط و وابستگی شهر‌ها به روند‌های جهانی است. شهر‌ها به طور فزاینده‌ای در معرض نفوذ‌های جهانی هستند ( و کیم، 1384، 13). بیش از 300 شهر میلیونی در جهان وجود دارند که همه آنها می خواهد بیش از پیش جذاب باشند.

برندینگ شهری: تبیین نقش برند شهری در توسعه شهرها

برترین های ششمین جشنواره پژوهش، آموزش و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی معرفی شدند

در باب طراحی شهری

جهانی ,شهری ,بیش ,شهر‌ها ,کیم، ,1384، ,بیش از ,شهر‌ها به ,13 بیش ,1384، 13 ,کیم، 1384،

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها